Hej Anki!!!

Just hemkommen från ännu ett underbart pass "Indoor Walking" med fina Lisa Renberg! Hon är en så bra och peppande ledare att man verkligen tar ut sig mer än man tror att man ska orka! Härligt! Idag hängde Sonia och Maggan med på passet och de var precis lika glada - och trötta! - som jag! Därför kommer här en hälsning från tre stycken som tack vare den högröda färgen i ansiktet ser ut som om de varit utomlands:


Vi tog för säkerhets skull plats bredvid Hjärtstartaren! Haha! Tillsammans ropar vi "Heeej Ankiii! och hoppas du hör oss ändå bort till Florida! Jag lovade ju att skicka hälsningar från alla som håller igång medan hon är borta och jag kan också rapportera att vi anmält oss även till torsdag och måndag igen!

Nu undrar ni säkert vad jag har för mål? Gå ner x antal kilo? Nej, vi pratade faktiskt om det efter passet och vi har inte ställt några orimliga mål som att väga 50 kilo igen. Det vi önskar oss mest är att få bättre kondis och att på ett mer ledigt sätt kunna använda de kläder som vi redan har i garderoben! Det räcker!

Jaha, jag undrar vad jag ska hitta på imorrn? Nu ska jag i alla fall duscha och se slutet på hockeyn! Det kan också ta på krafterna!