Härlig dag!

Ännu en underbar dag där det vackra vädret höjer humörnivån - vare sig man vill eller inte! Kan man vara låg när solen skiner? Nääääeee... :)


Jag blir sååå glad när detta möter mig! Det var verkligen magiskt ute och jag hade gärna slagit mig ned i en solstol men jag hade ju jobb att göra. Hann i alla fall med kaffe i solskenet och det piggar upp!


Skrållan trivs och "kuldrar" gärna runt på plattorna! Här "hjälper" hon maken att ta bort lite mossa med en pinne. Hon äääälskar att hjälpa till... Ni skulle se henne när maken bygger något. Då är hon gärna mitt i eller uppe på, kliver runt och "pratar" hela tiden. Jag tror faktiskt att hon tror att hon faktiskt hjälper till...

Sedan åkte maken iväg för att jobba och jag för att panta och handla. Därefter blev det en tur till Lisbeth och en härlig promenad runt broarna! Vi startade på Älvsbackabron och tog rundan ända bort till Lejonströms så det borde ha blivit 7 kilometer. Superhärligt väder och mycket att prata om gjorde att rundan ändå gick hur snabbt som helst!


Fint i Bonnstan men här blev det bara en snabb bild där skärpan inte hann ställas in och så tog batteriet slut! Snopet eftersom jag gillar att fota och inte hade med mig den vanliga kameran... Men bilden blev nästan som en suddig målning!


Det var tur att Lisbeth hade mobilen med sig så vi fick en kvällsbild tagen från södra sidan! Det är ju en superfin promenadväg runt broarna och nu blir den bara bättre och bättre i och med att alla gångvägar tinar fram ordentligt! Ja, ni ser ju att det hann bli kväll innan vi var färdiga med vår runda!

En riktigt bra dag även idag! Hann undan lite jobb och det som är kvar kan jag göra i helgen. Skönt att göra avbrott och komma sig ut ett par timmar! Och så roligt att träffas Lisbeth! Köpte påskgodis både till henne och maken idag så nu är det två söta som blir ännu sötare ikväll! :)

Nu är det dags för lite TV och Skavlan!

#1 - - oskar:

bonnstan, en av mina favoritbilder! om jag ska välja av dina bloggbilder!

samt om jag skulle välja bort bilder på mig själv såklart!