Fredagsmyyyys!

Nu börjar helgen! Såååå skönt! Det blir kanske inte den mest vilsamma men det händer roliga och framför allt gooooda saker! Ikväll blir det äntligen provsmakningsmeny på Bryggargatan och imorrn åker vi till Haparanda för en spahelg på hotellet där de också har så goood mat! Tur som attan att man har tränat duktigt i veckan! Haha!

Idag har det hittills varit både jobb och nöjen. Började med lite offertjobb och åkte sedan ner på stan för att gå på ännu en soppteaterföreställning tillsammans med Jörgen på Artistkontoret! Hans kompis Malin Jonsson från Umeå spelade föreställningen "Vilken Jävla Typ!" tillsammans med Torbjörn Harr och Mats Engström.


Här ser ni Malin och Torbjörn i starten! En kul föreställning om olika människotyper och vad man framför allt irriterar sig på hos andra människor! Mycket skratt och otroligt bra sång av Malin som ju är en strålande artist!

Sedan blev det fortsatt jobbmöte på stan och lite ärenden innan jag åkte hem. Jodå, jag köpte ett nytt P-Pass!!! Och gick in på MQ för att återställa ett par byxor som inte passade. När jag shoppade min nya top förra dagen så sa jag att rosetten som satt på den nog skulle ryka och då skämtade Åsa om att jag kunde ha den som diadem eller hårband. Så vad tror ni jag hade på skallen när jag gick in idag?


Hahaha! Jag är inte riktigt klok! Men jag tog faktiskt av den när de skrattat klart! Sedan gick jag vidare och shoppade en sportartikel som jag verkligen behöver eftersom mina gamla gått sönder:


Broddar! Det är verkligen snooorhalt ute och man vill ju kunna gå en prommis!

Här hemma går maken omkring och myser! Han är förälskad! Nja, inte är det jag som är föremålet för hans intresse. Snarare den present han fick när han fyllde år! Idag kom också den tillhörande väskan som han faktiskt fick lov att beställa själv (det finns ju gränser...)!


Happy Ulf med sin retrokamera!

Nej, nu ska jag packa ihop lite saker och fixa i ordning mig själv för en go'middag ute! Nice! Rapport kommer garanterat!