Tjejkväll!!!

Hade en supertrevlig kväll igår tillsammans med nio andra glada och lika högljudda kvinnor! Jaaaa, sätter man ihop fler som mig så blir det bra volym! Jag tror att vi kan ha hållit hela Morön vaket eftersom dörren mot gatan också stod öppen! Hoppas att folk inte sover med myggfönster... Haha!


Här har vi just anlänt och tillsammans med kvällens värdinna kikade vi runt i det fina huset och kollade även in hennes sååå välskötta och mysiga trädgård! Jag vill ha hennes energi i mina egna rabatter!


Vad Anki hade fått syn på här vet jag inte men möjligen kan det vara en fråga om var de nedklippta buskarna hade tagit vägen...


Fint hus, fin konst och fin dukning! Allt var tip top! Tack Kicki!


Vi hann mingla och surra en stund och redan efter en kvart var stämningen hög och avslappnad! Det är roligt att träffa andra, självgående kvinnor! Här är det Anki och Siv som hittat varandra!


Och gooood mat fick vi också! Annika och Catharina som tar för sig! Vi gick flera gånger och om jag inte visste bättre skulle jag säga att jag fortfarande var mätt!


Här har middagen startat och då höjdes också ljudvolymen till det dubbla! Vi satt här och surrade, löste världsproblem, kom med roliga inslag till vår kommande show och pratade om allt mellan himmel och jord! När mannen i huset kom hem fick ha stå länge innan vi ens upptäckte att någon kommit in... Ja, det blir så ibland när alla är engagerade och sociala!

Tack tjejer för en trevlig kväll och till Kicki för utmärkt värdinneskap! Jag var i och för sig aldrig orolig... :) Nu har jag unnat mig sovmorgon idag och gjort bort lite jobb innan jag laddar för ett pass Indoor Walking i afton! Måste ju jobba bort allt det gooooooda!
#1 - - Christine:

Tack själv finaste Monica, det var jättetrevligt och kul att Du fick sitta med pennan i högsta hugg, mest hela tiden ;-)

Ha en trevlig helg, vi ses på WF.