Tackar fotbollen...

Om gårdagens blogg innehöll gamla nyheter så innehåller den här inget nytt... Det har nämligen inte hänt särskilt mycket idag... Sorry! Fast när jag tänker efter så är det alltid nåt man kan orda om! Fotbolls-EM pågår ju (om ni nu missat detta...) och det innebär samling i soffan här hemma vilket jag tycker är så härligt!


Så här såg det ut igår! Lisa, Oskar, Dante, Mattias, Kim och Ulf (skymd).

Jag njuter kanske inte så mycket av själva fotbollen - utan mest av att ha så här många fina ungdomar i huset (nu fick maken också en komplimang!)! Själv sitter jag gärna i fåtöljen och läser... Men Sverige kanske jag ska kolla lite på ikväll. Om jag nu ryms... Det ser nämligen nästan likadant ut ikväll! Lovely!


Och just nu så fixar Oskar och Lisa Smoothies! Med vaniljpulver! Nice!

Annars har jag mest jobbat idag. Mycket fix med manus och annat praktiskt vilket har tagit nästan hela dagen och kanske en stund senare ikväll! Avbrott för emottagande av ett stycke ny tvättmaskin som just nu har gått första vändan. Ser bra ut! Är snabb! Centrifugerar dock med tinituseffekt... Haha!


Avbrott igen för besiktning av ett stycke projektbil (den kommer nog aldrig att få heta husbil - sorry maken). Jajamen! Den gick igenom lika bra som förra året! Maken skickar mig eftersom han tycker att jag har mer tur... Och det hade jag även idag - fast att avgasvärdena var på håret...

Avbrott nr tre för igångsättning av ett stycke köttgryta med portersmak till middag! Trevligt att ha många vid bordet och jag trivs med att ha många "hackare" i köket! Då kan jag springa till kontoret och jobba under tiden. Gryta är annars bra mat som sköter sig själv!

Avbrott nr fyra för ett pass Indoor Walking som jag verkligen behövde! Fasen så skönt/ont! Anki brukar kalla tillståndet för bättre/värre och så var det idag! Fjärde omgången med intervaller höll på att knäcka mig men jag kom i mål även idag!

Ja, när jag nu tittar tillbaka så har det varit en hel del avbrott i arbetet. Inte undra på att jag känner mig tvungen att fortsätta lite ikväll... Men nu har jag ju fått både kaffe och smoothie så det kommer att gå som ett hejsan. Ska bara göra avbrott för dusch först!

Ny dag imorrn med jobb tillsammans med Åsa! Vi har mycket på agendan så det lär bli både intensivt och kreativt! Precis som det ska vara!

Heja Sverige!