Full fart!

Det blev "full speed ahead" hela dan idag också! Inte bara jobb men man har ju annat för sig också! Har löst några problem som uppstod tidigare i veckan och det var nog dagens viktigaste uppdrag. Skönt! Sedan kunde jag dra ett djup andetag och plocka fram skurhinken! Hur kul som helst... Nja, men jag siktade högt: Mot fönstren!


Före! Mjölkvita och fulla med kattnosar eftersom Skrållan hoppar upp och knackar på för att vi ska se att hon vill in...


Efter! Man kan i alla fall skönja lite blänk... :)


Maken fångade mig "in action"! Jag ser onekligen koncentrerad ut... Fast jag vet inte om det löns. När man är klar är det ändå en massa ränder som dyker upp från ingenstans... Men nu har jag tagit hela framsidan, ute, inne och mellan och det är en bit på väg. Resten av fönstren får vänta tills imorrn!


Oskar lagade gourmetlunch! BP med hemkokt lingonsylt! Han gjorde t o m vacker uppläggning! Haha!


Och i dagens tidning kunde man läsa om TV-projektet "Skrotarna" som Ted Kjellson ska regissera! Jag har faktiskt blivit erbjuden en roll och det känns superkul! Hänger bara på att få ihop filmdagarna först... Jag har ju bokat en del konsertbiljetter och semesterfirande under juli och det vill man ju inte missa heller. Men går allt vägen så kommer jag att vara med! Det ser jag verkligen fram emot!


I afton drog jag iväg på ett pass Indoor Walking! Skönt! Jag var först idag! Svårt att veta vilken plats man ska välja... Haha!

När jag kom hem åt jag lite middag men kände att kroppen krävde en fortsättning! Därför har jag nu promenerat en femkilometare i rask fart och börjar äntligen känna mig nöjd med dagen! Nu ska jag äntligen gå till duschen och därefter till TV-soffan! Det är tydligen nån typ av fotbollsmatch... Ha en bra fredagkväll gott folk!