At hooooome!

Ja, då är vi hips vips hemma igen! Har sovit mig igenom de relativt korta flygresorna så jag måste erkänna att semester också tar på krafterna - även om man som jag är ung och pigg! Haha!


Började morgonen med att äta upp resterna till frukost! Och ja, det fanns kvar lite chokladfyllda piroger till kaffet...


Blev hämtade av Taxi som utlovat för en vecka sedan. Jag gillar när det funkar!

Tyvärr hade vår taxichaufför fastnat i trafiken nere i Montenegro men han skickade en annan och ringde t o m under resan för att kolla att han hade hämtat oss! Jag gillar det där ansvarstagandet! Jag gillar också stoltheten hos honom när han berättade om landet, om sin släkt som bott här i 800 år, om kriget, Tito och annat historiskt intressant. Måste absolut läsa på lite mer och återkomma i det här ärendet! Vår hyresvärdinna hälsade oss också välkomna tillbaka nästa år och kom ut och kramades! Har bara träffat fina, positiva människor! Ja, utom en expedit på Konzum som förmodligen hade en fruktansvärt usel dag! Haha!


Den förra bilden tog jag när taxin stannade för att han tyckte att jag skulle få gå ut och plåta. Den här bilden påminner mer om mina resevyer... Fast det borde ha varit en bil eller skylt i vägen...


Och på flygplatsen fick vi syn på dessa russinwienerbröd som vi åt i Paris! Måste återuppliva minnet även om vi lovat att sluta med allt fikabröd! Men det är ju en dag imorrn också...


Ut på plattan till det väntande planet! Varmt som attan! Sov mig ju som sagt igenom resan så den kan jag inte orda många rader om!


Mera mackor på Arlanda! Nu är jag trött på mackor för idag även om den här också var god!


I gaten fick vi en pratstund med unge herr Lundberg som varit på tjänsteärende! Jag gillar den minimala packningen! :) Sedan sov jag till Skellefteå också!


Tillbaka till brottsplatsen! Sonen hämtade oss men som ni ser kom han lite sent... Nu är han redan förlåten eftersom han var hemma för att göra köttfärspiroger till oss... :)

Tack för idag! Skönt att vara hemma men mycket som rör sig i skallen och var ska jag börja? Tror att jag startar med det viktigaste: Dricka vårt goda kaffe och åka ut för att köpa mjölk! Bara att kasta sig in i vardagen igen!