Trött...

Ja, man blir så förvånad när solen skiner en hel eftermiddag. Har suttit på altanen och njutit av både bok och middag. En singeldag då både maken och Emilia varit borta. Han jobbade sista dagen och har nu kommit hem för semester!!! Hon åkte på fest igår och har inte kommit hem ännu... Lång fest? Haha! Nej, hon har mycket kompisar att surra med och det är ju kul!
 
Själv har jag bestämt mig för att stänga av helt nu ett par veckor. Vi har mycket som borde göras men så är det hela tiden och nu har jag ingen energi alls - annat än för ledighet, sol, bad och mat! Så ge mig sol nu hörrdu!
 

Jo, det såg fint ut idag men jag vill ha dig utan kläder! Nej, förlåt, moln ska det vara! Dessutom kommer det nog att ryka en och annan gran på tomten... Haha!
 
När jag kom in tänkte jag länge dammsuga men jag struntade i det! Bra gjort va? Det kommer fler dagar och jag blev så trött (av all frisk luft?). Satte mig i soffan och ganska snart hade jag sovit bort en timme! Hur skönt som helst! Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig men det brukar inte bli bra när man kryper ned under täcket före 20.00... Så nu dricker jag kaffe och tänker njuta av kvällen! Skönt med semester och ser fram emot en skön och solig dag imorrn! Give it to me Baby!