At home!

Skönt att vakna utan att ha några åtaganden idag! Drack kaffe länge och bara satt och njöt av stillheten! Men man kan ju ändå inte bara sitta på arslet... Maken var så energisk idag att det nog smittade av sig! Så jag drog igång stora städningen av toan. Det behövdes!
 

Nyskurat all the way! Skönt! Synd bara att det inte räcker så länge... Haha!


Sedan blev det tvätthängning (visst är det intressanta inlägg? Haha!) och iväg till Blomsterlandet för att köpa de sista blommorna som jag nu har planterat. Kommer man så här sent kan man också ha turen att få köpa tre och betala för två, vilket inte är helt fel! Satte lobelia i botten på de här lådorna där fjolårets vildvin mot alla odds faktiskt har överlevt! Otroligt!


Maken använde en del av sin energi till att rensa kanterna! Snyggt och prydligt! Så länge det nu räcker... Det är faktiskt ganska många saker som man måste göra igen och igen och igen...

Så dök lillebror (John Travolta) glädjande nog upp för ett spontant besök och stannade på middag med lax och rostad potatis! Kul att att få surra av sig en stund om det allra senaste!
 
Nu har jag plockat fram räkningarna som inte är betalda och alla papper från veckans arrangemang som ska sammanställas för att resultera i en faktura. Måste nog fortsätta även imorrn så att jag verkligen kan vara ledig sen! Men jag är nästan där nu och det ska bli så hääääärligt med semester!