Upp som en sol!

Nja, inte var jag väl alldeles överlycklig men jag steg ändå upp tidigt även idag. Vaknade vid sju och kände suget efter kaffe så då var det bara att kliva upp! Mmmm... :) Sedan tittade jag ut... Men va f-n!


Så här fint hade jag skottat vid 23-tiden igår...


Men redan när jag var på väg in kom det några flingor...


Skönt ändå att se att min kompis traktorn redan var igång för att ta bort en del av eländet! Det känns bra att vi stiger upp tillsammans...

Nåja, idag var maken ledig så han tog huvudansvaret vilket vi tackar för! Själv blev jag uppringd av syrran som drog med mig på badhuset! Kul! Inte ofta jag både hinner dit och tillbaka hem igen innan klockan ett!


Det blev tjejförmiddag med My, Malin, Sara och Ester! De yngre gardet ville dock inte vara med på bild men skam den som ger sig...


Söta My! Glass smakar bra när man badat en stund!


Och söta Ester! Sedan var det bara att kasta sig i badet igen! 


Full fart i ruschkanan!

   
   
En riktig badtjej!


Efter simning, dusch och bastu var det lite trötta brudar...


Men glada!


Vi avslutar med "Dagens outfit" där My visar upp sig i den silvriga hoddien med pälskant som hon fick av Emilia till jul! Fiiiin!

Ja, sedan åkte jag hem och tittade lite på skidorna men när Hellner gick i mål kände jag samma tröthet som honom så nu har jag tagit en skön eftermiddagslur! Vi behövde tydligen det! Och nu har dagen nästan tagit slut! Ska åka iväg och proviantera för en god middag! Tack för idag tjejer! Det var superhärligt! :)

#1 - - Malin:

Tack för att du kom med, det var jättetrevligt!! Jag sov också en stund med My på eftermiddagen, nice...