Reseåret 2012!

Året börjar kanske inte så bra när det gäller förkylningar men desto bättre när det gäller resor! Detta står på agendan (hittills)!


Fredag - Göööttlabörg! Ska göra en tjejhelg hos Emilia och både hjälpa henne med lite fix och myyyysa med god mat och härligt umgänge! Ska bli fantastiskt roligt! (Och jag inser att den här bilden togs när jag var där 2010! Herregud vad tiden går fort!)

Februari - Stockholmsweekend där vi ska se ett par föreställningar och även konsert med Sting! Stort gäng befinner sig i storstan samtidigt så det blir en helg med mycket input!

April - Jobbresa till Malaga! Brudarna drar söderut för att skapa nya knasiga skämt och dekor till vår kommande "Mens Night 2"! Herregud vad vi ska skratta!

Maj/juni
- Undertecknad fyller onödigt många år och ska fira detta med att åka söderut! Blir förmodligen Kroatien igen eftersom det är ett av mina absoluta favoritställen! Har bokat resa idag och måste nu börja skriva ut alla mina bokningar på både flygbiljetter och konserter för att ha lite ordning! Tänk om gmail rasar? Haha!


Kroatien 2009! Vill helst ha med mig dessa godingar nu också men vi får se om det funkar. Inte lätt att synka allas agendor!

Höst 2012 - Hälsoresa? God tanke men vi får se hur mycket man hinner och har råd med... :S Nu har jag ju gjort en ordentlig utgrävning i reskassan men en del saker är ju faktiskt jobb! Det bästa med att vara egen företagare är ju att man kan styra sin egen tid och inte behöver fundera på om man får ledigt eller inte. Å andra sidan så finns det inga möjligheter att söka ledigt när man väl bokat in jobb...

När det gäller kassor så funderar man också starkt om man inte skulle ha rest mer? De pengar jag sparat de senaste åren verkar på något sätt ha försvunnit i och med att börsen har gått ned... Nog kan man ha roligare för pengarna! Man kan ju se världen! :)

Nej, nu måste jag sätta igång eller gå och lägga mig igen! Fortfarande är skallen full med snor men jag har möten på eftermiddagen och träning ikväll. Däremellan ska det också jobbas! Så nu friskskriver jag mig!