Prommis!

Det blev till slut lite matlagning och det är alltid roligt att göra det tillsammans! Vi gjorde en gammal (receptet alltså!) favoritsoppa med kräftstjärtar och tomater som blev väldigt god!


Voilá! Ett gott grekiskt bröd till och måltiden var komplett! Vi har sparat en portion till maken som jobbar kväll så nu vet du att det finns lite god kvällsmat.

Åkte iväg för att panta flaskor och hämta paket på Moröhallen och fick tydligen lite ny energi (även om det inte var ett paket till mig!). Skottade undan ännu en gång och tog faktiskt min första promenad på länge! Sköööönt! Inte det bästa vädret men det jag ogillar mest är faktiskt halkan så det här var helt OK! Dessutom var gatlyset tänt! Haha!

Nu har det blivit lite Årskrönika med Filip och Fredrik och nu börjar "Medium". En TV-kväll helt i min smak! Sparar duschen till senare eftersom jag nog måste skotta en gång till... Tjolahopp!
#1 - - anki:

Kan man få recept?