Nytt rekord!

Kom mig inte i säng förrän efter 02.30 men sov ändå längre än vad jag hade tänkt. 12.45! Herregud vilken kort dag det blir idag! Därför gäller det ju att ta ut sig lite så att man jobbar upp någon slags trötthet till kvällen. Låter korkat men måndag ska man ju återgå till lite arbete igen och det duger inte att fortsätta med min tonårs-dygnsrytm!

Jag trodde att jag skulle kunna ta ut mig med skottning men det hade ju maken avverkat för länge sedan! Det finns ju folk som stiger upp på morgonen... Därför har jag nu varit ute på en långpromenad! Skönt om än ganska "tung-gått" i modden!


Men gatlyset var ju tänt! Det är nog därför jag vinkar så glatt! :) Uselt skottat var det överallt så jag gissar att min vän traktorn är ledig idag. Det behöver han nog!


Men det är fler som är lediga... Här skriker det "Bortresta"! Inte bra signal till inbrottstjuvarna... (Ber om ursäkt för den gula bilden men ni fattar!)


Och här har ni Morö Backes i särklass mest välskottade tomt! Så här ser det ALLTID ut när man passerar! Ja, som ni förstår tog jag kameran med mig som sällskap idag. Det gör att man inte tänker så mycket på att man rör sig utan istället kollar på saker man kan ta bilder av. Funkar bra för mig! Behöver inte ens bli bra bilder utan får mig att tänka på andra saker.


Lite sällskap hade jag i alla fall idag! Månen tittade fram om än lite kort. Kommer nog mer snö om man tittar på molnen... Jag ska nog få skotta den här veckan också! :) Nej, nu ska vi värma lite rester från gårdagen och äta en slapp och slö middag!


Hej då!