Nödigt?

Om man köper något som inte är onödigt så måste det väl vara nödigt? Eller? Hur som helst så har jag några kronor över sedan skatteåterbäringen i december och beslutade idag att de skulle gå till något jag verkligen behöver: Nya vinterdäck! Det kanske inte är världens roligaste att köpa men det är å andra sidan inte särskilt roligt att köra omkring sent på kvällarna i mörkret i däck som man inte litar på...

Nu är de beställda och sedan drog jag iväg på jobblunch med LRF som jag ska göra ett uppdrag åt. Väldigt trevligt att träffa Eva Carlsson och roliga samtal om både jobb och privatliv! Det kommer att bli ett kul uppdrag och jag känner mig redan "hemma"! Men jag är ju å andra sidan en lantis... :) Efter lunchen blev det en tur till kontoret och sedan gjorde jag en annan "nödig" gärning:


Åkte till biltvätten!!! Nu blir maken extremt avundsjuk på mig men det får jag ta. Hoppas bara att den inte fryser ihop men att det samtidigt fortsätter att vara kallgrader så att det räcker några dagar. Och jag vet att man helst ska handtvätta men det orkade jag inte idag! Jag hade dessutom kappa! Hur skulle det se ut? Haha!

Nu ska jag jobba en stund och sedan iväg till förskolan för att hämta sötaste systerdottern som jag ska få barnvakta ikväll! Så kul! Vi ska laga mat, mysa och leka lite innan det blir sängdags. Ser fram emot full rulle med lilla fröken! :)