Måndag!

Eftersom jag inte ägnat mig åt något kostruktivt arbete förrän idag så har jag nog måndag hela dagen! Det blir med andra ord en kort vecka! Fast vi jobbar ju i helgen så den blir kanske bara förskjuten! Hur som helst har jag ändå en del att göra innan dess så det är bara att sätta igång!

Började dagen med att åka norrut till Åsa i Piteå för en kreativ och rolig jobbdag! Det vet jag att det alltid blir och den här dagen avvek inte från normen! Vi hann gå igenom våra kommande uppdag och lägga upp lite riktlinjer för hur de ska se ut. Alltid skönt att sätta sig ned tillsammans istället för att sitta i telefonen...


Efter en god lunch på Furuborg fortsatte vi spånandet inför "Mens Night 2" och vi har flera idéer som känns kul att jobba med! Nu har vi både bollat lite olika förslag och fördelat uppgifter! Känns jätteroligt att jobba med en fortsättning på vårt favoritprojekt!


Vi hann också med en prommis med söta hunden Alma! Hon är verkligen ett riktigt fotoobjekt! När man säger att hon ska sitta för att man ska ta en bild så gör hon det! Otroligt!

Nu har jag kommit hem och ska börja med lite mat men först en stunds vila eftersom jag fortfarande är astrött! Sedan borde man ta tag i det där med räkningarna... Men det är ju en dag imorrn också!