Det rätar upp sig!

Efter att ha gått omkring halva dagen i en bubbla av snor lyckades jag faktiskt sova en stund och det har alltid en fantastisk inverkan på sjukdomar! Jag kom in i en andra andning som gjorde att jag lyckades få en läkartid och att skriva färdigt det material som jag faktiskt ska göra på scenen imorrn. Även om det verkar påhittat i stunden så ligger det faktiskt en hel del arbete bakom. Särskilt när det ska handla om kundens verksamhet!


Och läkarbesöket var kanonbra eftersom jag fick både slemlösande hostmedicin och penicillin. Nu ska det väl ändå bli bra! En extra kärleksfull tanke går härmed till den läkare som med kort varsel tog emot mig, undersökte och fixade recept! Du är en enastående pärla och jag är djupt tacksam!

Tacksam är jag också för att jag i samma veva åkte till min favoritdoktor när det gäller däck till bilen:


Per-Erik på Moréns Däck i Sjöbotten fixar allt till bästa pris! Du är också en pärla! Nu har jag sprillans nya däck med dubbar som ska ta mig tryggt och säkert till Lycksele och tillbaka imorrn. Det känns väldigt bra!

Dottern har också ringt och sagt att jag inte kan vara sjuk eftersom jag ska på semester till henne och det har hon ju alldeles rätt i! Hon är just nu på IKEA och köper nya handtag till köket så att vi ska ha något att göra... Haha! Ja, det ska bli väldigt roligt att åka dit så jag ska också ta och se över lite packning. Humöret känns med ens lite bättre. Det blir nog bra det här också! Och mindre bitter känner jag mig idag eftersom jag ska välja att "göda" känslor som gör mig glad!


Mycket citat blir det... Man får ta till reservbilder när man inte är ute och rör sig så mycket med kameran! Hej hopp!

#1 - - Oskar:

Snygg bild : )