Soooool igen!

Underbar dag med fantastiskt vårvinterväder! Lovely! Även om jag fortfarande känner mig låg på grund av katten som saknas så har det ändå varit en fin dag! Jag tog en lååååång promenad igen och njöt av vädret!


Inte alla dagar det ser ut så här när man öppnar dörren och kikar ut! :) Man längtar nästan efter en dag i backen! Länge sedan jag stod på skidorna men kanske, kanske ska jag göra ett försök igen den här våren. Men bara kanske! Haha! Sista gången jag använde dem var inte särskilt lyckad men man vet aldrig...

Hur som helst fick jag besök på eftermiddan' av en ung dam vars föräldrar skulle åka på affären. Bra ibland att bo på vägen till Maxi! :)


Hon hade med sig senaste kompisen som även går att använda som sparbössa! Vi testade och det "fonka"! Men några pengar ska nog inte stanna kvar där eftersom hon kan öppna locket själv... Det är nog snarare en mycket användbar docka! :)


Men hon hittade också en kyckling som Emilia gjort på dagis när hon öppnade en av mina skåpar. "Jag älskar den här hönan!". Fiiiint! Jag tyckte att de nog kunde göra sådana på dagis men då tittade hon lite snett på mig, smålog och sa: "Nääääe, det kan vi inte..." Hur dum är jag?


Sedan anslöt resten av familjen på lite kramar och kaffe! Soffmys med min nyinköpta bok "Bajskorv"! Den blev en snabbläst succé! Haha!


Sol på er allihopa! Nu ska jag ila på ett möte och sedan blir det nog soffan!