Smärta igen!

Eftermiddagen rusade iväg med handling och matlagning innan det var dags att dra iväg på mitt SPYC-pass! Var t o m tvungen att inhandla ett par nya träningsbyxor eftersom jag verkar ska använda den typen av kläder ganska ofta... (Annars får man ju tvätta jämt!) Men just nu känns de dock inte så nya och fräscha längre! Herregud så jobbigt det var idag! Jag orkade knappt klaga! Haha!


Kvällens inlägg tillägnas därför smärtans drottning, den alltid så engagerade och entusiastiska, ivrigt påhejande, alltid glada träningsledaren och omtänksamma vännen Anki! Du är ju bara bäst!!! Olika program varje gång, genomtänkt, utarbetat, varierat... Vi känner oss utvalda! Men ömma i musklerna! Det måste ha blivit något fel...
 
Jag trodde ju i min enfald att det skulle gå lättare och lättare ju mer man höll igång men tror ni inte att då hittar hon nya övningar för muskler man inte visste att man hade... Det måste vara kärlek?


Nu har hon blivit med bollrum också! Dessa ska vi få använda nästa gång men det brukar inte heller vara någon lek...

Nu blir det soffan en stund innan jag kastar mig in i duschen! För det behövs verkligen! Önskar också er en svettig avslutning på kvällen! Imorrn blir det promenader - jo, säkert flera eftersom det också är fettisdag! Mums!
#1 - - "A":

Tack för dom "snälla´" orden,önskar alla träningsvärk!