Outdoor!

En sak är säker: Sådana här dagar växer inte på trän'! Herregud vilken vacker vårvinterdag! 3-4 grader kallt men nästan +25 i solen! Underbart!


It's a beautiful day!

Och medan jag inväntade tiden för mitt och Åsas telefonmöte meddelade hon att hon var ute och promenerade och då gjorde jag sammalunda! Så härligt att komma uuuuut! Zumba eller inte i afton men det måste till en promenad ändå bara för att vädret är så underbart vackert!


Nu ska jag ta mig tid att äta lunch också. Gjorde ju köttsoppa igår så det finns gott om rester! Det finns fördelar med att jobba hemma. Man kan sätta igång ett långkok som klarar sig själv! Passerar köket och ser att det är fler som är glada:


Rosorna!

Nej, nu måste jag fortsätta om det ska bli något gjort idag! Ger er en extra sol om ni nu tvingats vara inomhus idag!

#1 - - Ola T:

Tack för solbilderna!