Måndag!

Uppe med tuppen eftersom jag vaknade och var såååå kaffesugen! Bara att sätta igång! Tur att man kan lägga sig en stund mitt på dagen när man jobbar hemma! Det blev faktiskt ingen promenad idag trots att vädret var alldeles underbart!


Samma sol idag också men den här bilden tog jag med mobilen. Intressanta ränder?  Det kanske inte är solen? Det kanske är en komet?

Maken har lekt med nya kameran idag tills det var dags att åka på jobbet och med tanke på det belåtna hummandet så verkar han väldigt nöjd! Kul som attan är ju det!


Första självporträttet! Typ mer konstnärliga bilder än mina... :)

Har i alla fall åstadkommit en låttext och det känns bra! Nu kan jag med gott samvete lägga ned för idag och kasta mig iväg på ett träningspass igen! Börjar få ett sug efter att röra på mig och det är ju aldrig fel. Imorrn blir det dock mer stillasittande då jag vann ett par hockeybiljetter i Ica Maxis loge! Kul! Eftersom maken jobbar så lade jag ut en fråga på Facebook och tänkte att den som svarar först får följa mig och det blev Maria Bohlin! Grattis! Ska bli väldigt trevligt att träffa dig också!

Nu iväg!