Positiv energi!

Det finns människor som gör en så där extra glad och sådana ska man omge sig med ofta! Det har jag också gjort ikväll när jag hälsade på supertrevliga Lisbeth som går i min roliga tränings- och hälsogrupp! Vi hann både en sväng runt broarna och surra om allt möjligt!


Eftersom hon bor på Älvsbacka fick jag äntligen chansen att både se och provgå den nya bron över älven. Verkligen fin! Både vacker och oerhört praktisk! Ett riktigt bra bygge! Ja, jag måste ju berömma lite eftersom jag ofta klagar att ingenting görs!


Och här har ni Lisbeth! Visst blir man glad? Hon har så mycket energi att jag ett tag var lite gruvsam om jag skulle orka hålla hennes tempo men det gick bra - kanske för att hon istället höll mitt! Haha! Det var i alla fall jätteroligt att både promenera och prata bort en kväll! Tack för te och supertrevligt sällskap!


Jodå, här har ni bildbevis på att jag har varit ute ännu en gång! Den här veckan har börjat bra och imorrn är det äntligen dags att testa Indoor Walking på 360! Fredag har jag anmält mig på Zumba så jag känner att jag har kommit igång bra efter den goda helgen i storstan! Vi får se hur länge det räcker... Det är ju det som är det svåra, men viktiga, med träning; att ha kontinuitet!

Nu blir det inte mycket mer idag! Hade tänkt sätta mig och klura på en idé jag har men det kan också bli något jag sparar till morgondagen. Nu har ju varit duktig nog!

Tjolahopp!