Vit vecka...

Trodde att det hade slutat snöa för den här gången men idag så bestämde sig snökanonen för att spruta åt vårt håll! Inte lika mycket som kusten fick igår - men tillräckligt! Jobbade inne på förmiddan och fick bl a beställningar på fler Mens Night till våren - kul! Håller också på och förbereder ett annat underhållningsjobb som jag ska göra imorrn.

Sedan blev det paus för lite skottning och matshopping! Jag tycker att jag handlar mat hela tiden... Men jag antar att vi äter rätt mycket också... Och med tanke på detta så avslutade jag dagen på 360 med ett pass "Indoor Walking" - kändes rätt med tanke på vädret... Ja, redan när jag åkte så hade det börjat om att snöa och när jag kom hem var det bara att hugga i!
 
Sikten nedför Solbacken var minimal...

Funderade på att börja på gymmet också och pratade med en av killarna (Danko) som tränar där. Jag frågade om det var bra och han svarade att han mest gled omkring... Haha! Han jobbade också som PT - personal talker! Det är ett jobb som skulle passa mig perfekt! Ja, vi får se om jag kommer mig för att köra en introduktion. Den här veckan är det dock fullt upp med annat. Snöskottning t ex...


Ja, en timmes träning och en timmes skottning får räcka som motion idag! Tur att det är lite kallt så att snön är lätt! Ja, nu undrar ni säkert hur läget är med fågelhuset?

Ja, det börjar se ut som en drömvilla!

Vi får se om den vita veckan fortsätter. I så fall lär jag väl bli vältränad! Alltid något! Haha! Nej, nu måste jag jobba lite! Ha en bra fortsättning på kvällen alla! Det är gött att leva! :)