Vit jul!

Ja, så här har det sett ut ett par dagar. Nej, jag klagar inte! Maken är fortfarande dunderförkyld och jag gillar att vara ute och röra på mig. Inser ganska snabbt att jag orkar mer den här vintern än förra och det är en väldigt rolig insikt! Dessutom har det ju varit kallt och väldigt lätt snö hittills... Jag kanske hade tur?

Annars har det inte blivit särskilt mycket idag! Tände tredje ljuset, börjar inse att vi har julafton på en vecka och att alla klapparna är långtifrån köpta... Men jag är ju också ledig hela veckan så det bör inte vara några som helst problem. Får jag bara några timmar på stan så är det här fixat! Vi köper mest till barnen nu för tiden och det är ju det roligaste av allt!

Men jag börjar ändå ha lite julstämning! Snön är en fin stämningsskapare och därför blev det också gött att åka på en vit julfest i afton! Härlig stämning, fina vänner, god mat och inte en bild har jag tagit... Haha! Kan vara skönt att helt koppla av ibland. Trevligt blev det ju i alla fall!

Annars känner jag fortfarande en massa kärlek till alla som kom och gjorde den här spelperioden till något alldeles extra! Jag hävdar fortfarande att det är det roligaste jag har gjort! Hittills... Jag ska ju leva läääääänge än! :)
 
Lite irritation har dock smugit sig in och den ska jag ta hand om imorrn! Källan har bokat oss för ett firmafestjobb i januari och nu blev vi plötsligt uppmärksammade på att de säljer paket med offentliga biljetter till "Men's night med Åsa Persson och Monica Lindgren"... Vi kommer INTE att göra Mens Night där uppe eftersom den kräver stor scen och teknik som inte finns i deras restaurang! Vi har tagit på oss ett företagsjobb och ingen offentlig föreställning! Prisbilden är ju heller inte densamma om ni förstår vad jag menar... Fult gjort! Och inte ett ord har vi hört! Men å andra sidan har vi inget kontrakt på någon offentlig föreställning heller - om man nu ska hårddra det. Det vill jag väl egentligen inte men så där gör man INTE! Kontakt ska tas imorrn! Jag kan ju inte vara glad jämt!