12-12-12 12.12...

Ja, den här dagen och stunden ska man tydligen komma ihåg, gifta sig på eller göra något alldeles sensationellt. Jag vet inte om den kändes så där väldigt speciell men jag skickade i alla fall mess, tog två bilder och sa Halleluja! "Så att'e..." Nu är det firat! Nästa gång det händer borde vara 2101.01.01 - om 89 år eller så. Är jag med i leken då så ska jag verkligen fira! Haha!


Idag! Vad gjorde du?

Igår kväll så åkte jag till syrran och umgicks lite innan det var dags att sova över. Idag åkte hon på ett tidigt jobbmöte på Arlanda och då fick jag glädjen att sova ut tillsammans med My!

När jag kom igårkväll var hon dock inte sugen på att sova alls... Haha! Hon satt inte ens så stilla att jag hann ställa skärpan på telefonen... Full i sjutton testade hon både mamman och mig med olika klämmiga uppslag... Barn är ju både listiga och söta!

När vi skulle stiga upp idag var hon dock desto tröttare... Och hur svårt tror ni att det var för mig att lämna sängen med det här mysiga värmepaketet bredvid sig? Hon är bara för go'! Men så fort jag väckte henne så var hon pigg på sekunden. Det är mer än vad man kan säga om mig. Jag är fortfarande trött... Haha!

Ding-ding-ding! Mjölk och flingor och pigga ögon! Och när moster är barnvakt så kan man med lätthet övertala henne till att få välja kläder själv! Och jag behöver väl kanske inte säga att favoritfärgen är gul...


Snygg outfit my dear! Redo för en dag på förskolan!

Själv åkte jag vidare till tandläkaren för att justera bettskenan och sedan hem för att jobba lite. Satt faktiskt med planering också igår kväll så jag behövde inte känna mig så stressad. Man kan ju inte jobba jämt. Jag var ju tvungen att ta en bild också när klockan slog 12.12. Vad tror ni det blev?

Fågelhuset såklart!!! 1212121212!
 
Sedan bar det av på ett intressant jobbmöte om ett annat projekt nästa år. Hur roligt som helst det också! Oj, vad jag gillar när det trillar in stimulerande och roliga uppgifter! Precis som det ska vara! Nu ska jag avsluta dagen med lite Julstämning på Nordanå! Ska bli spännande det också! I'll be back!
#1 - - Malin:

Åt torr fisk med konstig sås på Radisson Blue på Arlanda :-)