Sista dagen...

Hur kan en vecka gå så rasande fort? Idag var det sista dagen med gänget eftersom Emilia skulle vända hem till Göteborg igen. Så ledsamt... Fast jag är ändå glad att vi fått några fina dagar tillsammans och att allt går bra för henne där borta. Måste åka och hälsa på snart igen! Men vi fick i alla fall en härlig avslutning!
 
Fick med mig älsklingsbarnen och Lisa till mormor och morfar för lite (läs: mycket) mat! Passade på att ta en bild på mig och mina kärlekar!

Ja, det blev många skratt och mycket ätande... Direkt efter maten så var det dags för efterrrätt, kaffe och kakor... Det gäller att planera sitt ätande och jag måste erkänna att jag inte riktigt gjorde det. Därför orkade jag inte alla kakor... Haha!

Glada miner när mormor och morfar öppnar bilden på Lisa och Oskar som de fick!

Det blev också lite stämningsfyllt när pappa läste några av sina dikter. Han skriver fantastiskt målande och här är han mitt inne i sin tolkning av julevangeliet!

Fina Emilia!

Och fina Oskar! Så glad att jag fick vara med er alla idag!

Efter besökte åkte vi också förbi farfars för att de skulle få säga hejdå till Emilia innan avfärd! Det blev en uppskattad titt och ännu fler kramar senare åkte vi till Umeå eftersom hon skulle flyga därifrån.

Lite ledsamt att skiljas från finaste flickan! Älskar dig!

Oskar och Lisa behöver inte skiljas åt för att kramas! Det gör de så gärna ändå! Sötingar!

Sedan var det bara att släppa iväg flickan... Lisa frågade om hon hade något skärp hon behövde ta av sig innan säkerhetskontrollen? Neeeej, sa Emilia, men tittade då ner på sina byxor:

Haha! Många nitar blev det... Undrar hur det gick? Har dock fått mess att hon landat så jag hoppas hon ligger i sin säng vid det här laget eftersom det är jobbardag imorrn! Stora kramar och massor med kärlek till dig min finaste flicka!


Och vi styrde hemåt i snöröken... Ja, jag fick inte ta fler bilder för Oskar eftersom det ju var jag som körde... Haha! Men det gick bra och nu längtar jag bara till sängen! Tack för idag alla fina! Och stora kramar till Oskar och Lisa som hängde med på resan! Skönt att slippa köra själv! Nu ska jag sooooova!
#1 - - maria:

Vet du, jag tycker faktiskt att My är lik sin mormor, samma pliriga,glada och fina ögon.