Så seeeeg...

Det har gått i slowmotion idag... Trampat runt i kvicksand utan att ha åstadkommit särskilt mycket och lyssnat på makens begynnande förkylning. Någon sådan lär ju inte drabba mig efter gårdagens vitlökschock! (Nej, han åt inte guacamolen). Ja, inget ont som inte har något gott med sig eller hur det nu var...
 
Skottat lite har jag i alla fall gjort! Det är härligt när snön är så här lätt och fluffig! Ni märker hur jag pratar väl om snön och det är bara för att jag inte vill att det ska komma mildväder och blötsnö... Haha!


Jag tycker att det räcker nu! Det ser ju redan ut som ett julkort!

Frostigt glas i lilla huset på framsidan!


Och lite snöig julstjärna!

Idag har jag som ni märker mest lekt med kameran i telefonen och hittat lite nya redigeringsmöjligheter i "Snapseed". Bra program faktiskt! Och bra middag blev det också. Tillagade en hel kyckling i ugnen och gjorde en god sallad med varm kyckling, haloumi och paprika. Resten var kallt och det blev en bra blandning!
 
Kvällens träning strök jag och gick istället på möte. Kändes som en bra avslutning på dagen och en bra start på morgondagens jobb! Har en hel del som måste göras så det gäller att vakna i toppform! Därför ska jag också sova nu!