Oj, majn Gääd!

Som ni förstår har My haft uttalsövningar med mig och hävdar att det är så där man uttalar "Oh, my God!". Haha! Ja, jag fick repetera och finna mig i att bli rättad... även om jag försökte påtala att det inte var riktigt rätt... :) Men hon blir aldrig envis och påstridig utan tar det mesta med en klackspark och glimten i ögat! Maken till charmig och snäll unge får man leta efter!


Hämtade henne på förskolan och åkte direkt till frissan för att hon skulle bli julfin! Hon sitter så stilla och vet precis hur allt funkar! Hennes frissa Shala är också en riktig pärla!

Och när man är klar blir man fönad! Kul med blåset!

Ledsen över att bli borstad i håret? Näääee...

Möjligen lite trött efter en lång dag!

Men efteråt fick hon rosa lugg med lite glitter, pepparkaka och en kola! Att åka till frissan är rena klippet - på många sätt!

Vi firade vidare och åkte på Max för att äta en hälsomiddag! Ja, det är inte så att det saknas mat hemma - vi var bara lite trötta båda två och då passar det bra att ha hamburgerparty!

Sedan blev det äntligen hemfärd och My hade längtat till rummet och alla saker! Vi lekte friskt med "Hello Kitty" och Ugglan Sally som somnade hela tiden... Vi var tvungna att väcka dem genom att kittla dem under fötterna. Ett hårt men roligt jobb! Haha! Lite barn-TV, tillfixning för natten, och läsning av Camilla Läckbergs första barnbok... Vi hann inte läsa hela förrän hon sov som en stock!


Härliga dagar med många skratt och goa kramar! Tack för sällskapet My! Nöjet var helt på min sida! Men nu är jag lika trött som du så det blir sängen. Imorrn blir det helt andra aktiviteter! Stor Kram!!!
 
Ja, och så vann ju Skellefteå mot Luleå och det känns alltid bra att göra det - i Luleå! Sov gott alla!