Kääääääärleeeek!

Nu sitter jag här, efter ännu en magisk kväll med världens bästa publik!!! Jooo, alla var här den här gången också!!! Det här är det mest fantastiska jag varit med om på en scen! Det låter kanske skrytsamt men är faktiskt bara ett uttryck för lycka och kääääärlek till alla som kommer och är så otroligt glada!
 
Ett stort och varmt TACK från oss båda för att ni förgyller våra liv med era skratt och positiva reaktioner! Många säger att vi förlängt deras liv med flera år och jag säger att det är ömsesidigt! Det man ger av sig själv får man tillbaka!


Det var lite platser kvar i salongen men det märktes inte. Full fart från början...

...till slut! Hoppas bara att alla som nu vill se oss hinner göra det. Jag unnar verkligen alla människor den gemensamma upplevelse som vi har på Nordanå!
Det är mycket kärlek!


Så här nöjd känner jag mig nu! Över livet, över oss, över mig själv, över att ha landat i det som jag älskar att hålla på med, över att inse att jag duger och också att jag fortfarande kan utvecklas! Det är inga dåliga insikter en lördagkväll och jag skriver ned dem för att kunna gå tillbaka en dag när jag känner mig mer självkritisk. Just nu är jag dock världsmästare! Och en väldigt kärleksfull sådan!
 
Tack alla glada vänner och särskilt de underbara i mitten brudarna på första bänk!
Ni är bara för goa!
#1 - - Mariana:

Tack själv bästaste Monica!
Du vet vi har ju laddat sen september.....
Längtar redan till nästa gång! Det är tur vi har 25 ggr kvar;)
Kramar

Svar: Underbart! Ja, vi ska kämpa på! Välkomna åter! Kramar!!!
Monica Lindgren

#2 - - Jessica:

Jag instämmer med Marran!
Ni är så grymt roliga att det inte går att låta bli att skratta åt er!
Dessutom har jag turen att ha fyra underbara och galna vänner som gjorde att jag fortsatte skratta så jag grät när vi kom hem och spelade spel efter showen.
Räknade imorse å insåg att jag gapskrattat i nio timmar. Bra förlängning av livet :)

Svar: Oj, vilken härlig kväll ni verkar ha haft! Det är underbart att få skratta så där mycket tillsammans! Vi har också så kul att det nog kommer att bli måååånga shower framöver! Kram!
Monica Lindgren