Gifter om mig!

Vilken skööööön morgon! Vaknade, hämtade kaffe, gick tillbaka till sängen och låg kvar läääänge och myste med lite telefonspel! Så här ska det vara på lördagmorgnarna! Och när jag väl steg upp var Åsa på tårna och hade gjort mer kaffe, kokat ägg och plockat fram frukost! Jag tror att jag ska gifta om mig... Haha!

Ja, sedan skulle vi ut för att skotta och vem tror ni står där när jag öppnar dörren med sopen i högsta hugg? Det är skönt med sådana här vänner! Och maken var också nöjd med att ha "två fruar". Han tillbringade nämligen förmiddagen i garaget...

Jo, jag var självklart också ute och skottade!

Men får man verkligen köra snö över till andra sidan gatan? Jooooo, om man bara returnerar den som fanns på trottoaren! Kommunens snö får man väl flytta om lite?

Ett riktigt vinterlandskap har det blivit i natt! Men nu tycker jag faktiskt att det räcker!

Ja, vad är väl en väderleksrapport utan en bild på fågelhuset? Tror kanske att det behöver målas om lite om det ska börja figurera på bloggen hela tiden... Haha! Nej, det var skönt med lite frisk luft innan det är dags att ladda för föreställning igen! Alla var dock inte lika förtjusta...:


Oj, oj, oj så heeeeemskt! Skrållan var nog ute i fyyyyyyra minuter och stod på bron och gnällde hela tiden... Herregud, du har ju päls! Knaskatt!
 

Vi klarade dock biffen tack vare gott humör och extra kläder! sa gick t o m så långt att hon sjöng "Mitt vinterland". Vi måste definitivt gifta oss! Haha!

Nu laddar vi för ännu en kanonkväll på Nordanå! Komsi, komsi! Det finns platser kvar och man hinner även om man ser hockeyn! Vi börjar inte förrän 19.00! Publiken är makalöst nöjd och vi hävdar fortfarande att det här är det bästa vi gjort! Välkomna!