En annan dag...

En helt vanlig dag som jag ägnat åt vila och återhämtning! Det behövdes faktiskt! Lite skottning och en rejäl runda på stan är det enda jag har gjort. Behöver ju shoppa lite eftersom vi har en fantastisk son som fyller 24 på lördag! 24 år... Herregud vad tiden går fort! Det betyder också att vi bott i huset i 25 år! Halva mitt liv... Hittills alltså!


Passade också på att hämta ut mitt andra par glasögon! Jag köpte ju i vanlig ordning två par och dessa har jag tagit med glas som tonas när det blir soligt. Kommer att bli perfa i sommar! Jag tycker faktiskt att de var väldigt snygga redan nu! Ja, vad ska jag annars säga? Jag har ju valt dem för att jag gillar dem!

Så under shoppingrundan så hängde det med ett par saker i grönt - som skalmarna på sidan. Kommer att bli riktigt bra! Annars passar det ju bra med svart - och det har jag minsann gott om i garderoben! Haha!

Nu är jag ensam ikväll eftersom maken jobbar och ska bara sitta i soffan och göra ingenting. Kanske läsa lite och bara njuta av tystnaden. Skönt det också!