Sista skrotningen!

Start 07.30. Avslut 17.30. Att spela in TV-serie är ingen semester - men jädrar så roliga arbetstimmar! Idag var det sista filmdagen och det har varit en väldigt rolig erfarenhet! Stort Tack till Ted som tog med mig i ensemblen! Jag fick t o m beröm idag och det stärker! Kul!
 

Här har ni demonregissören själv - mitt i en lunchpaus! Till höger sitter Olle Sarri som var min huvudmotspelare även idag. Han är för övrigt snart bioaktuell i filmen "Blondie" som får världspremiär i Venedig på Filmdestivalen som börjar nästa helg. Kul!


Och här ser ni delar av det fina produktionsgänget! Det har varit ett nöje att samarbeta med er!


Och närmast har jag haft Julia Hedman-Lundqvist och Lisa Lantz som servat mig med kostym och smink! Bra jobbat tjejer och Tack för all hjälp!
 
Nu är jag alltså hemma igen, har varit iväg på ICA en sväng och inhandlat lite prylar inför morgondagen. Jag fattade ett så bra beslut imorse att jag inte skulle åka till Luleå ikväll utan packa i lugn och ro och åka imorrn bitti. Smart va? Ett av mina bättre beslut faktiskt - man kan ändra sig för att tillvaron ska bli mindre stressig. Nog hinner vi flytta ungdomarna och städa lägenhet!

Jag ska ju också vara på Kulturens Hus för att presentera "Mens Night 2" och det kan vara skönt att vakna hemma i lugn och ro. Nu är bilen fullproppad med fåtöljer, städprylar och material! Bara att slänga sig i soffan en stund innan det är dags att knyta sig. Maken har fortfarande inte kommit hem från Luleå där han varit hela dagen och kört möbler. Lisas föräldrar ska också åka upp i helgen så de får nog bra service!

Och till alla som undrar över biljetter till vår föreställning så är det bara att gå in på http://mensnight.se och läsa om både speldagar och biljettförsäljningsställen! Ni är så välkomna!