Omväxlande!

Underbart härlig dag igen! Jag valde dock att göra den till en högst nödvändig städdag inomhus. Ibland måste man bara och nu har jag så mycket att göra att jag blir stressad när det också är stökigt hemma. Därför har jag plockat, dammtorkat, skurat toaletter, tvättat, flyttat om lite och till slut också lagat både köttfärssås och biffar. Bra att ha lite färdig mat i kylen!
 

Plockade också fram lite prylar som vi köpte på IKEA. Kul med lite omväxling i köket!


Jag blev väldigt förtjust i de här små stafflierna som såldes för 9:-/st. Passade perfekt till de små tavlorna jag köpte på Chrissies utställning!

Innan maten hann jag också ut på en löprunda och det går bättre och bättre! Ser att jag har ett snitt på 5 km varannan dag och det känns kanonbra! Inte snabbast ännu men trägen vinner! Efter middag och dusch åkte jag till syrran som fått leverans av det som jag kallar skogens guld: Kantareller! Nu var det pappa och lillebror som varit ute och som skickat en laddning till oss tjejer! Tack!


Finaste My var på sitt allra soligaste humör och fastande på bild den stund hon satt stilla... Jag hade ju lite bråttom idag men vi hann i alla fall spela lite spel!


Memory! Hon har hyfsat bra minne den unga damen! Och sen tar hon gärna hand om våra par också... Haha! Så jag blev inte förvånad när vi korade vinnaren:


Myyyyyyyy! Malin vann inte - hon hjälper bara till med segertecknet! Ni tror väl ändå inte att jag kom sist? Haha! Hur som helst ska man läsa den här bloggen med lite reservation för lögner, humor och andra påhitt...


Något som definitivt inte är påhittat är detta lilla berg av svamp som jag nu ska ta hand om! Såååååå underbart! Sedan blir det tidig kväll med lite textläsning och imorrn repar vi igen! Full rulle hela veckan!

Och det som var omväxlande var vädret - men det fick räcka med rubriken. Resten har ni väl upplevt själva? Tjolahopp!