Jobba, jobba, jobba...

Ja, herregud vilken dag! Nu är det snart midnatt och jag ger äntligen upp! Det var mycket jag ville ha klart innan vi drar igång repetitionerna imorrn. Men jag ska inte klaga! Jag har ju valt det själv! Haha!
 
Men vi tar det från början!
 

Igår kväll (när jag kom tillbaka från snusköpet) fick jag främmande av igelkotten igen! Han må vara full med loppor och lus men han bor här och var inte ett dugg rädd när jag gick fram för att fotografera! Måste ha känt igen "Gårdsfolke"!

Idag drog jag igång jobbet redan tidigt på morgonen och funderade (som alltid) i banorna "Varför har jag inte gjort det här tidigare?"... Men enligt dagens horoskop (Tvillingarna) i Norran så har jag väl inte varit tillräckligt koncentrerad:


Klockrent! Haha! Men "befanns"? Befann ska det väl vara?

Nåja, det har gått som på räls idag med ett väldigt bra avbrott till lunch för träff med Lillemor Skogheden som ska regissera oss tillsammans med Kågis. Det kommer att bli hur bra som helst och känns jättekul med ny input!!! Hon har varnat oss och sagt att hon är hård. Jag har varnat henne och sagt att vi är egensinniga kärringar... Haha! Fortsättning följer...

I kväll åkte jag iväg på ett mycket bra möte och sedan direkt till syrran som ville ta en löptur i det vackra vädret! Jag förstår henne och fick därför också chansen att mysa och leka med:


My!!! Nybadad och på sitt allra bästa humör! "Nu ska vi leka moster Monica!". Självklart! Jag började med att ta lite bilder på det söta barnet men hon var också rätt intresserad av kameran. Därför avslutar jag dagens inlägg med tre av hennes bilder!


"Moster Monica leker med Barbapapa!" Fick beskära lite eftersom det blev väl mycket "bobbar" på den här bilden... Haha!


"Hello Kitty-ballongen har tappat luften!"


"Min fina mamma!" Ja, hon är väldigt duktig på att hålla kameran stilla i själva knäppögonblicket! Bara 3,5 år och kan redan så mycket mer än man kan begära! Räknade till tio när vi skulle läsa och kissade själv på toan. Hon befallde mig också att göra en medalj till henne för god kissning men det överlät jag till mamman en annan dag.
 
Supermysig kväll som avslutades med ett långt surr tillsammans med min käraste syster och slutligen mer jobb. Nu ger jag upp och slänger mig i sängen! Sov gott alla!