Ett steg i taget!

Vilken dag det blev! Sommar och sol för några timmar! Bara att njuta! Kände mig dock så däst efter helgens ätande att jag började med en gå/löprunda! Var väl lite tungsprunget i värmen men det är bara att ta ett steg i taget! Tror att jag hade snörat skorna för hårt eftersom fötterna hade lite domningskänslor i slutet av rundan... Jag är väl rädd att tappa dem under den höga farten... Haha!
 
Finaste ungdomarna kom också hem en sväng innan de nu har återgått till jobb i Luleå respektive Skellefteå. Men vi kommer snart att träffas igen då det blir flyttning om ett par veckor!


Maken hade lite "lekstuga" på baksidan då han tog fram luftgeväret!


Klart att Lisa också skulle få en kurs! Inte lätt att lära sig sikta men efter lite träning gick det hur bra som helst!


Och eftersom de är unga och energiska fixade de också lunch med färska korvar, haloumi, sallad, melon och varma bröd! Gött!

Det har varit så roligt att ha dem hemma och de åker kors och tvärs mellan föräldrahemmen vilket gör oss alla så väldigt glada! Man vill ju gärna rå om dem lite när man får och kan! Nu ska jag fortsätta med jobb och middagsfix. Makens sista semesterdag kräver lite havskatt och färskpotatis! Själv ser jag fram emot en hektisk vecka med repstart och annat jobb! Men det ska nog gå! Ett steg i taget...