Rysare

Jag förstod redan igår eftermiddag hur det här skulle sluta. Tittade ut och knäppte denna:


Hoppas att ingen hade hunnit flytta in i holken. Den är ju inte direkt varmbonad... Nej, det är nog inte bara jag som känner mig snuvad på våren just nu!

Gårdagens match blev ju en rysare men slutade på helt rätt sätt! Bådar gott inför morgondagens bortamöte. Jobbar tyvärr i Vindeln då så grabbarna får klara sig utan mig. Har dock funkat förr! Idag så har jag mest varit ute och farit. Såg ju att det snöade igår men blev ändå lite överraskad när jag öppnade dörren och skulle åka på förmiddagen:


Mycket snö! Nu har jag skottat bort den men man blir överraskad! Tur att vi har vinterdäcken kvar på en av bilarna i alla fall. Nu råkar den ju i och för sig vara krockad istället... Haha! Har varit på Volvo och visat upp skadorna, lämnat rapport och ska få lämna in bilen i början på maj. Det börjar bli en följetong det här men jag ger mig inte. Jag älskar fortfarande den här bilen! Den har allt jag vill ha! Utom möjligen en krockad kofångare...

Efter bilärendet åkte jag till Statt för en lunch med min gamla arbetskompis Chrissie som är på besök i Skellefteå för jobb på Scenografiskolan! Hon är en ytterst begåvad scenograf, konstnär och en härligt kreativ människa som numera bor i Helsingborg.


Fina Chrissie!

Ännu ett härligt möte där vi bubblade om allt som hänt. Vi bildade också föreningen VSVB - Vi som vet bäst! Haha! Detta efter en diskussion om möten med märkliga ledare. Föreningen har just nu bara två medlemmar men vi tar gärna emot fler som själva tycker att de platsar... :) Gissar att vi är några som i alla fall tänker tanken någon gång då och då. Stadgarna består för övrigt enbart av sunt bondförnuft!

Sedan åkte jag till David för att kika på ett första utkast till filmerna vi gjorde. Ja, vad ska man säga? Ännu en rysare? Jag rodnade i alla fall! Jag stod möjligen ut med de inslag Åsa gjorde och jag kan tänka mig att hon tänker tvärtom. Vad de handar om? Ja, det får ni se i höst i "Mens Night 2"!


På den här bilden som Adam tog när vi jobbade så tror jag att vi dansar... Fast man vet inte riktigt säkert. Det kan också hända att vi bara skämmer ut oss! Haha! Nåja, det var ju det som var meningen!

Annars så har vi fått hugg på ett par föreställningar till och ska även ned till Sundsvall i höst! Känns jättekul! Vi ska tydligen ersätta Sven Wolter som inte kunde komma... Haha! Från Sveriges sexigaste man till oss är steget tydligen inte långt och det tackar vi för! Känns som om det blir en bra höst och det är både kul och väldigt nödvändigt! Jag har för första gången missat att betala en faktura som kommit på mailen. Så imorse rök över 60 000 som jag inte planerat in... Ibland är det papperslösa samhället ett bekymmer men nu är det löst så det är bara att jobba vidare! Kanske får vi erbjudande om att göra en långfilm? Eller kanske ändå inte...