Storm...

Det blåser friskt överallt idag! I mitt huvud är det full fart med idéer som ska ner på papper och samma sak sker i Piteå så jag och Åsa jobbar hårt med att få med oss ett grovmanus när vi åker till Malaga i slutet av april. Det känns otroligt härligt! Men att det blåser betyder också att en del saker mest snurrar runt... SKa försöka fånga fler bollar imorrn!


Och ute är det friska vindar! Det viner runt knuten och känns bäst att sitta inomhus! Så fick det bli idag och så får det bli ikväll eftersom det är hockey på TV. Där är det värsta orkanen... Bra spel, högt tempo men målen åt fel håll... Nåja, matchen är inte slut än. Jobba på SAIK! På lördag ska jag hänga med en kompis till matchen! Ska bli väldigt kul!

Uselt väder idag när vi återgick till vardag igen och det gjorde väl kanske inte så mycket. Dock har jag haft värsta huvudvärken och det var mindre kul. Jag tror att hela min kropp och själ vill ha sol och värme! Även om jag måste jobba! Jag har lite kryp i kroppen. Känns som om jag längtar efter något jag inte riktigt kan definierna.. Hmm... Någon sorts oroliga vårkänslor? Sug efter träning? Godis? Bekräftelse? Jag vet inte och förmodligen går det över utan att det har hänt särskilt mycket. Kanske kan ett färdigt manus ge mig någon sorts tillfredsställelse? Fick höra att filmerna snart är klara och att de testats på en av fruarna - som grät. På ett positivt sätt... Haha! Ja, det ska bli roligt att se nästa vecka!

Nej, det är väl bra med mig och jag ser fram emot att få åka upp till Luleå på torsdag för att se Filip och Fredriks nya show! Såg intervjuer med dem inför morgondagens premiär i Umeå och det känns som om det blir en bra grej. Dessutom ska ju Oskar följa med och det räcker egentligen för att jag ska vara nöjd!

Oskar söker förresten boende i Luleå fr o m 1 juli! Ni som vet av en lägenhet att hyra ut i andra hand, eller möjligen första, får gärna höra av er till mig!!! Och finns inget eget boende kanske ni har ett rum att hyra ut tillfälligt? Han är otroligt lättsam och trevlig att ha omkring sig! Ja, jag vet att jag är jävig men det är sant! Han har massor med fördelar: Gör gärna plättar och stadig frukost åt alla på morgonen, spelar gitarr, konverserar med underhållande ordvitsar... Ja, ni fattar! En bra kille!

Han har stått i bostadskö i fyra år men det är tufft i en studentstad som Luleå... Hör av er! Han har jobb på NSD och behöver verkligen ett boende! Nej nu börjar hockeyn om igen! Synes!