Scarwalk...

Morgon (läs: förmiddag) med promenad på skaren. Det måste vara det Al Pacino också gjorde och ramlade? När han gjorde "Scarface" alltså? Usch, det var en låg vits så här på söndan'... Haha!

Men en prommis blev det eftersom maken lovade att skaren skulle hålla - även för mig! Det lät hoppfullt...


Men så där hoppfullt?


Ja, nästan! Men ni ser ju att jag har betydligt sämre lyft... Det beror nog på att jag alltid är lite skeptisk över att underlaget ska hålla. Det brukar för det mesta sluta med:


Ett genombrott! Så även idag... Fast bara två gånger!


Men jag är glad att han drog med mig ut. Det var verkligen fint ute!


Och det var fler som njöt av promenader bakom vårt hus!


Skönt är det också att kunna gå i skogen på slät mark! Och så länge man håller sig i området mellan vårt hus och ICA Maxi är det väl heller ingen större risk att gå vilse... Eller stöta på vilda djur...


Maken visade dock en böjelse för björkar...


Han vet inte hur stark han är...


Fina vattendrag!


Och fina björktickor!


Islossningen var i full gång! Här ser ni ett enormt vattenfall...

Nåja, det var en riktigt härlig promenad och nu ska jag efter ytterligare ett par koppar kaffe också sätta mig på motionscykeln! Sedan får vi se vad som händer! Ha en fin söndag!