Packning...

Käre värld! Tur att jag inte reser bort varje dag! Har packat och strukit idag men framför allt plockat bort hälften av allt jag hade tänkt rymma i väskan! Haha! Och jag kommer ändå att ha med mig för mycket. Och fel saker...

Svårigheten med packningen är väl att vi bor vid kusten där det idag är varmast i Europa med 27,6 grader!!! Tack Lena för den infon! Men vi ska också upp till Sierra Nevada och där i området har det snöat... Men man får väl ta dubbla lager kläder om det blir frostigt när vi ska dit. Ska hur som helst bli otroligt roligt att åka och sååå skönt om det vore varmt även resten av veckan!!!

Vi har ju varit på solkusten tidigare (2005) och reste också då till Malaga men bodde i Benalmadena. Känns som om det vore igår men när man ser bilderna så förstår man att det gått en tid. Barnen har ju blivit stora!


Gullebarnen äter mammas Carbonara!


Och jag har nog också blivit äldre! 7 år sedan... Här var vi uppe i bergen i staden Ronda. Temperaturen var 40 grader men då var det mitten på juni så vi förväntar oss inte alls samma värme!

Hur som helst är det mesta klart. Har sammanställt manus och skickat en massa mail, plockat ihop all teknik som ska med, laddat kameran och ser fram emot en kul bloggvecka från Malaga och Almunecar där vi ska bo! Vi ses!