Nederlag...

Tröttheten gick liksom aldrig över idag... Men jag lyckades samla kraft för ett besök på Arenan tillsammans med fina Maria! Jo, jag gillade verkligen att ta plats på Västra Stå och skrika ikapp med de andra fansen! Det blir liksom mer stämning där! Men en sittplats är ju heller aldrig fel så den som vill bjuda mig - slå till! Vi hoppas väl alla på ännu en hemmamatch även om det inte gick vår väg ikväll - heller...

Det blir ingen större matchanalys idag eftersom jag blev ganska besviken över resultatet. Men det var högljutt, festligt och fullsatt vilket borde ha kunnat lyfta spelet en extra nivå. Ikväll hjälpte det dock inte med en sjätte spelare...


Mackan och gänget spelade musik i foajén när vi kom! Trevligt!


Och som ni ser var vi ute i god tid. Det skulle sedermera bli fullsatt!


Här har ni Maria! Glad, laddad och förväntansfull! Precis som oss övriga på läktaren!


Till höger hade vi Elisabeth Eriksson som gick med pappa Rune och kan det vara lillebror längre bort? Glada prickar!


Wikegård och Jihde på plats!


Norran gjorde entré! Leif Andersson och Hans Berggren var ett par av dem som jobbade ikväll. Nu får man kanske fundera vad man gör med den planerade guldbilagan... Kan vi verkligen ta fyra raka nu?


Det började med väldigt många spelare på planen! Och ett stort antal puckar! Det här bådade gott men alla fick inte vara med och leka. Inte samtidigt i varje fall!


Brynässpelarna bugade och verkade till en början ganska ödmjuka men det gick snabbt över...


Full fart på flaggorna!


I hela arenan! Det här är en mäktig syn! Jag var redo med kameran för att ta publikbilder när det skulle bli mål men som ni säkert vet fick jag inte göra annat än vänta...


Alla förväntar sig 12 segrar! Nu måste vi nog hålla några extra tummar!


Och visst blev det anfall och en massa skott på mål men det är ju i kassen de ska sitta och det lyckades bara Brynäs med ikväll. Förlust med 0-1 kändes surt särskilt när målet kanske skulle ha blivit bortdömt. Jag väntade länge på kvitteringsmålet men det kom aldrig...


Men kramkalas hann de med! Fleeeera gånger! Nej, det blev en besvikelse!


Ja, den här bilden säger väl allt om stämningen i slutet... Nej, vi åkte hem och lagade middag för att få tillbaka lite energi!


Bjöd grabbarna på renfilé och kantareller! Det gillades skarpt! Sedan passade vi på att handla på ett ganska ödsligt ICA Maxi:


En ödslig och lite tung kväll i Skellefteå!

Men jag ska sätta igång med lite text som saknas inför morgondagens jobb så än är det inte godnatt för min del. Håller naturligtvis tummarna för morgondagens bortamatch men det ska väl till ett under om vi tar guld det här året. Men under har ju som sagt var skett förr...

Synes!
#1 - - eli:

Japp, lillebror är också alltid där :) Och kusinen, Arnes pojk, fast av han syns bara grönjackan.