Natti natti!

Så tog den här dagen slut! Såg Fredrik Lindström i Överkalix och det gjorde mig så lycklig att nu kan jag sova gott!

Men så har jag också sett sonens bilder på Twitter... Han är i Kittelfjäll med kompisar och jag bad honom twittra om hur fint det var eller hur härligt solen sken eller nåt... Det här fick jag:


"Hej mamma! Här åker vi!"  

Är han sadist eller? Men jag ska inte klaga. Jag har ju fått en hälsning... Han lade också upp en annan bild på skylten till de svarta nedfarterna (som jag vet att han åker), men en av dem hade en dödskallemärkning...

Det är svårt att vara förälder även om barnen blir stora! Det är tur att familjen har humor! Hoppas jag...

Nu blir det sängen! Jag hade tänkt skriva om något men nu minns jag inte vad så det är lika bra att krypa ned i bingen! Sov gott alla!