Min dag!

Herregud vilket vackert väder! Man blir helt lycklig när solen skiner på det här viset!


Jag har hittills haft en kanondag där jag verkligen ägnat mig åt det viktigaste av allt - mig själv! Haha! Ja, jag hörde en föreläsare tala en gång om att vårda och pyssla om de anställdas hjärnor för att få ut så mycket som möjligt - så jag får väl säga att det är det jag gjort idag.

Började med det traditionella kaffet men gjorde faktiskt ett avbrott efter första koppen för en stadig frukost. Normalt sett kan det bli många koppar och, om jag kommit igång med jobet, ingen frukost... Inte bra! Lite småjobb och sedan ett ordentligt träningspass, dusch och ut i soooolen! Jag älskar när det är så är! Vill helst bara sitta och njuta! Tänkte att jag skulle ta en bild där jag satt:


Blev ju jättebra... Men ni fattar. Jag orkade inte göra det här ordentligt men att sitta ute i bara linne är väl för läckert? Ja, det är inte jag som är läcker, utan möjligheten!

Efter lunch åkte jag iväg för att få kinesisk Tui-Na-massage! Men så otroligt härligt! Tusen Tack Vivian för denna underbara timme! Sedan jag kom hem har jag varit som bedövad och alldeles lugn. Bokade genast tid för en ny nästa vecka! Ett riktigt bra sätt att slappna av och det är precis vad jag behöver! Att hon sedan också löste upp lite knutar var bara ett plus! Rekommenderas å det varmaste!

Nu ska jag sätta igång med lite matlagning. Det är ju fredag och ikväll blir det torskrygg! Synes!