Maaaaaagiskt!

Vilken helt fantastisk kväll vi har haft i Vindeln! Jag är fortfarande berusande lycklig och måste bara sitta och vara en stund innan det är dags att gå och sova! Vi har ju ett otroligt härligt jobb när allt funkar och ikväll var det verkligen bättre än bra! Vi var på topp!

Kvinnliga företagare arrangerade en kväll med modevisning och show med valda delar ur vår "Mens Night". Fullsmockat i lokalen av glada och förväntansfulla besökare! Hög stämning hela vägen!


Framme, efter en utomordentlig körning av bästa Peter, fixade vi till oss!


Uppsjungning med nya myggor som funkade klockrent! Söta Åsa!


Härligt att ha Peter tillbaka vid mixerbordet! Han är bara så superproffsig och skötte allt galant! Vi gillar särskilt att han också skjutsade oss så att vi (hans ord) fick sitta och koncentrera oss på att vara snygga! Haha! Med fjäsk kan man komma hur långt som helst!


Jag kände mig stärkt ända in i själen och vågade också satsa på ärmlöst (till min systers stora glädje?). Vi började med att äta jättegod mat och konferenciera modevisningen som nog tog en timme. Redan där hade vi publiken med oss! Vilka underbara skratt! Vi njöt hela vägen och bara bubblade av roligheter som gick hem. Lekfullt, galet, kul och superskön stämning! 

Sedan blev det bensträckare och en timmes show där de fullkomligt åt ur handen på oss! Vilken underbar publik! Ja, jag vill inte skryta. Jag vill bara försöka förmedla känslan av total lycka när allting funkar! Det är inget annat än magiskt!!!


En sista skymt av "Belinda" innan "Emma" gör entré för att sjunga slutlåten!

Tack för att jag får vara med dig bästa Åsa! Och tack Peter för ett kanonjobb! Nu ska jag somna lycklig!