Godmorgon!

Morning Världen! Malaga calling! Solen skiner, havet brusar så där lagom mycket, fick en härlig sovmorgon och mår förträffligt! 12 poäng med andra ord! När vi kom tillbaka igår kväll så blev jag sittande för länge vid datorn och sedan gick jag ut på balkongen och fick syn på alla lampor som lyste. Fram med kameran för några värdelösa bilder!


Det är vackert! Men det slår inte den fantastiska vy över stan som vi fick när vi körde fel igår kväll. I farten hinner man dock inte ta upp kameran (särskilt inte när man kör) så vi får åka upp dit en annan dag. Frågan är bara om vi hittar tillbaka... Haha!


Sedan blev det lite lekstuga med lång slutartid. Vad jag ska ha dessa bilder till vet jag inte men det är kul att larva sig lite också!


Eller ganska mycket... Det här kan vara veckans viktkurva! Stigande... :))


Men frukosten har dock inte någon skuld i detta. Idag fick vi omelett med ost, skinka och tomat, melon, avocado, paprika, olika ostar och yoghurt med nötter och päron! Bättre än bra! Bättre än man någonsin kommer att ha det! Vad vi ska kunna göra för Mie vet vi inte men att det blir något - det vet vi! Tack söta du!!!


Men hallå! Inte tjuväta fikonrulle när vi fått så god frukost! Nåja, nästa gång är det väl jag som står där...

Nu fix och jobb! Kanske en promenad också men först lite mys på balkongen!