Fredag!

Uppe med tuppen eftersom jag sov i ett sträck och därför kände mig utvilad redan 06.30! Otroligt! Det blev frukost, kaffe, träningspass, lite mailbombning och sedan iväg på massage! Så skön start på helgen!

Efter denna högst personliga njutning så gjorde jag en hel del ärenden, fixade Euro till resan och hälsade på kamraterna på Västerbottensteatern! Alltid lika kul att se er! Passade också på att hämta en biljett till morgondagens föreställning. Det har inte blivit mycket Berättarfest för mig den här veckan men det Kanadensiska gästspelet tänkte jag inte missa! Spännande!

Kort stopp hemma och sedan iväg igen för att proviantera inför helgen och den kommande veckan då maken blir lämnad i sticket med full frys... Haha! Han kommer nog att "fö sig"! På affären träffade jag så många gamla bekanta att det tog en stund att handla - men det gör ju ingenting när man har tid!


Och när jag närmade mig kassan fick jag förmånen att träffa makens gamla kollega, den glada och fina Karin Långdahl som ibland hoppar in som demonstratris! Här bjöd hon på pizza som var väldigt god så det blev ett par till maken! Karin hälsar att du stoppar in dem på 200 grader i 12 minuter... :)

Har också hunnit med ett möte ikväll, lite pappersjobb och tillagning av ett stycke köttgryta! Nu blev jag tvärless och tänker inte göra ett dugg mer! Möjligen sova! Goodjö!
#1 - - Karin Lå:

Hälsar till Ulf, 220 grader i 13 minuter:-)))

#2 - - Monica:

Haha! Karin, vi har varmluftsugn så jag skrev vad som gäller för den! Kram på dig!