Bättre än bra!

En fantastisk morgon i Almunecar! Man vaknar av sig själv 8.30, hör fåglarna kvittra, vågorna brusa - och någon idiot blanda cement utanför fönstret... Haha! Ja, man kan inte få allt!


Går ut på balkongen och ser att min bästis också är uppstigen! Sooolen!


Utsikten från balkongen är underbar och jag är väldigt glad att vårt första önskemål på boende var upptaget eftersom det låg betydligt högre upp i bergen! Havet är en stooor tillgång när man pratar både avkoppling och mysfaktor! Det är som vår kompis Carlsson brukar säga: Så mycket luft! Sänker dock blicken och får se:
 

Att här är man också så bra på att parkera... Haha!

Men jag ska fortsätta att göra er avundsjuka! Lägenheten är enormt lyxig (haha!) och har inredningsdetaljer som man verkligen inspireras av! Eller vad säger ni?


Julkalender... Är vi för tidiga eller sena?


Gissar på sena. Julgranen hänge fortfarande i taket. Men det här kanske är en året-runt-dekoration?


Den kinesiska kalendern och den trasiga lampan kan göra vem som helst avundsjuk! Jag vet, men jag var bara tvungen att lägga upp bilden! Men, mina vänner, nu kommer jag till höjdpunkten!


I köket står världens finaste frukostvärdinna! Mie! Vi fick inte hjälpa till utan fick vackert göra oss klara istället. På en kort stund serverades:


Äggröra, bacon, melon, macka, philadelphiaost, paprika, yoghurt, nötter, jordgubbar och kaffe! Det här är bara för bra för att vara sant! Vi älskar dig Mie!

Vi låter Åsas brors ordspråk vara med oss den här veckan: "Så här ska vi ha det när vi har det som sämst!" Nu blir det jobb!