Tjejkväll!

Har haft en superkväll hos bästa syrran! Åkte dit redan vid femtiden för att vara med My-san medan mamman lagade middag!


Snorig och lite smutsig efter dagens utelek är hon ändå den sötaste ungen! :)


Fortfarande glad efter en hel dags jobb är syrran inte långt efter! Den här är till dig Martin som ju säkert saknar din söta fru! :) Hon har varit en strålande värdinna ikväll!


Här står hon i gårdagens fyndiga tröja och lagar kryddig korvgryta med rotsaker som blev supergod! Nu var det hennes tur att skicka matlåda så du kan förbereda dig på smarriga rester Ulf! Lite tråkigt är det ju att när han går av sitt kvällsskift så åker jag till Luleå... Man jag kommer ju hem igen!

   
Jag och My lekte i rummet och jag blev både serverad låtsaskaffe och låtsasmajs. Till slut blev dock barnet hungrigt på riktigt och hämtade korv i köket. Den åt hon dock upp själv! Haha! Hon visade också upp lite bolltrick i den högre skolan! Det här benlyftet är ingenting för mig:


Lite oskarp men jag var tvungen att ta med den i alla fall! Vad månde bliva?

Sedan fick jag lägga My och det tog inte ens en kvart innan hon somnade - sagoläsning inräknad! Otroligt! Jag blir imponerad varje gång över hur snäll och lättsövd hon är! Eller så har jag bara tur...


Tjejkvällen (visst kan man säga det fast att man bara är två syrror?) fortsatte med film och vi kikade på "The Messenger" på storbild. Mycket bra film! Lite lågmäld och väldigt medmänsklig! Rekommenderas! Min rygg är dock i riktigt skitig form så nu har jag både fått liniment samt knaparat i mig Voltaren och Ipren. Måtte det ge sig. Imorrn är det ju showdag igen!

Tack för en härlig kväll tjejer och stora kramar! Nu blir det sängen!