Suring!

Supertrevlig kväll! Sensationellt god surströmming! Strålande sällskap! Underbart! :)


Mie och Pär hugger in på första mackan! Vi åt både Mannerströms suring och Grand Kallax handlagda strömming! Båda fick med beröm godkänt även om Kallax vann med en noslängd! :)


Ulf och Åsa stressar också på för att få första klämman klar! Åsa tyckte att jag skulle sluta fotografera och ägna mig åt ätande istället...


Och när hon får den här stirriga blicken måste man lyda! Haha!


Min första macka! Sååååååååå gooooood!!! Jag vill gärna ha allt på!


Det blir mysigare och mysigare när det mörknar ute! Strömmingen smakade mer och jag klämde faktiskt i mig fem stycken! Nytt rekord, tror jag!


Åsa ledde allsången! "Lappluva med tofs på!"


"Fy fan vad det snöar!"


Fina Mie var redo med nubben! Man kan inte vara annat med en sådan sång!

Tack för en härlig kväll! Mätt som attan är jag fortfarande och nu bär det av i säng! Tidig start imorrn! Sov gott alla!