Sovmorgon!

Vaknade till vid fyratiden med ryggsmärtor men med ett kort avbrott för Voltaren och Ipren lyckades jag somna om - tills maken väckte mig halv elva!!! Nu känner jag mig helt mosig och har t o m rufsiga ögonbryn men ryggen känns bättre! Och det är huvudsaken!

Nu ska jag duscha och laga lunch till Världens Bästa Åsa som fyller år idag!!! Grattis och tusen kramar får du även här på bloggen!


Det blev en gammal bild men så har du ju också blivit ett år äldre... Fin är du i alla fall på det här promenadfotot!

Idag blir det lax till folket och jag måste nog sätta igång mig själv om det ska bli klart. Klockan 15.00 ska vi vara på Nordanå för soundcheck och arrangemanget drar igång två timmar senare. Vi ska showa för ett helt gäng kvinnor som både fått bankinformation och modevisning. Det ska bli skitkul!

Så upp och hoppa Monica! Det här duger inte...
#1 - - Åsa:

Tack för en fin-fin födelsedag! God mat, roligt jobb och tårta och skratt. Vad mer kan man begära...? Kramen!