Söndagmiddag!

Inte blev det så mycket gjort och det var helt i sin ordning! Vissa dagar ska ju bara ägnas åt vila! :) Gjorde dock en supergod middag som jag blev riktigt nöjd med!

 
Oxfilé, rödvinssås, smörfrästa kantareller och hasselbackspotatis! Mums! Och nej, inga magra alternativ någonstans... Det var väl därför det blev så bra! Haha!

Nu har jag varit iväg en sväng på ICA och där träffade jag ett par gamla bekanta som jag blev ståendes med en lång stund. Att åka och handla kan ta sin tid men det är roligt att stöta på människor man inte träffat på länge! Köpte också Glenn Strömbergs jordgubbsdesserter "Panna Fragola" som vi förälskat oss i!


Väldigt gräddiga och smarriga!

Sedan får det nog vara nog med godsaker. Imorrn drar träningen igång och även ett mer nyttigt leverne! Det värsta jag gör är att hoppa över frukosten och det måste jag sluta med. Det är ju viktigt att fördela måltiderna och inte klämma i sig allt på kvällen...

Nu TV! Det är så skönt att bara slänga sig i soffan! Och i reklampauserna har jag Camilla Läckbergs senaste... Väldigt bra hittills! Ha en skön söndagkväll alla!