Om natten...


Vi var ju ute och fotograferade lite när det blivit mörkare igår. Ja, maken fotograferade och jag tog lite kort... haha! Men jag lär mig nya saker hela tiden och tycker att det är väldigt roligt!


Snurrigt Fiskemuseum! Ja, den här fjantiga idén kom jag på helt själv...


Vattnet blir "långsammare" på kvällen!


Med lite längre slutartid får man andra effekter! Här är det meningen att det som är runt om vattnet ska vara skarpt men jag vet inte om jag lyckades med det...

Men min sista är ändå min bästa:


Hittade ett räcke att luta kameran mot och det behöver man! Den här blev jag riktigt nöjd med!

Jag blir väldigt glad över småsaker och det är nog tur eftersom jag ibland också blir irriterad... men det försöker jag träna bort! Idag ska jag nog bli glad över en stor sak också! Vi ska svänga in i Luleå och hälsa på Oskar innan vi åker vidare hem! Men nu långt ifrån naturen: IKEA!